Thursday 2 February 2017

TAKLIMAT NILAM YANG DITAMBAH BAIK KEPADA PENGETUA DAN GURU BESAR NEGERI PERLIS


Perbadanan Perpustakaan Awam Negeri Perlis telah dijemput untuk memberi taklimat kepada pengetua dan guru besar. Perpustakaan yang diwakili oleh Pn. Haizatul Afni memberi taklimat mengenai perkhidmatan dan kemudahan yang disediakan oleh Perbadanan Perpustakaan Awam Negeri Perlis.
Taklimat berkenaan telah diadakan pada pagi 02 Februari 2017 bertempat di Bilik Pulai 1, BTPN Perlis. Pengetua dan Guru Besar seluruh negeri Perlis diberi taklimat tentang penambaikan yang diberikan kepada Program Nilam. En. Addnan bin Abd Hamid selaku Ketua Penolong Pengarah BTPN Perlis memberikan ucap utama program ini.  En Mohd Zulhimi bin Rosli, Ketua Unit Perhidmatan  Sumber Pendidikan (UPSP) BTPN Perlis  memberikan taklimat berkaitan Nilam.  Turut sama memberi taklimat ialah En. Md Nizam bin Azid dari Perpustakaan Tuanku Syed Faizuddin Putra dari Universiti Malaysia Perlis  (UniMAP).


# kami juga menawarkan perkhidmatan pinjaman buku berkelompok kepada jabatan/sekolah yang berminat. Sebanyak 100 buah buku ditawarkan kepada sekolah dan jabatan yang berminat. Tempoh masa adalah sebulan.

# Jemputlah perpustakaan untuk adakan pameran dan aktiviti di organisasi @ sekolah anda. Aktiviti galakan membaca seperti taklimat perpustakaan, taklimat galakan membaca, ceramah literasi maklumat, bengkel perpustakaan, celik IT, pameran, mewarna, aktiviti i-play toy, lawatan dan lain-lain aktiviti lagi..

Maklumat lanjut hubungi:

Perbadanan Perpustakaan Awam Negeri Perlis
Jalan Penjara, 01000 Kangar, Perlis
No. tel : 049764436
Faks : 049760906
H/p : 0174696110 (Zairina)



0 comments:

Post a Comment